σαπουνόφουσκες

σαπουνόφουσκες

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Αισθήματα

Αισθήματα νεκρά που ξυπνήσατε
Αισθήματα γλυκά που μου θυμίσατε,
του έρωτα τις τόσες χαρές.
Χρόνια περίμενα να 'ρθετε,
κι όταν είπα πως με ξεχάσατε,
μπροστά μου σας είδα ορθές!
~~
Γλυκιές είναι τούτες οι ώρες,
που πέρασαν όλες οι μπόρες
και σ' έχω κοντά μου αγκαλιά
Ζεστό πρωινό η ζωή μου
τώρα που σ' έχω μαζί μου,
κι ας παν στην ευχή τα παλιά
~~
Καινούργιες ελπίδες θα φτιάξω

μ αν τύχει ποτέ και σε χάσω,
συντρίμμια θα γίνουν κι αυτές.
Γιαυτό μείνε πάντα μαζί μου
για να δίνεις χαρά στη ζωή μου
και ζωή στις ελπίδες μου αυτές!


Χαρισμένο στην Αμαζόνα

2 σχόλια:

  1. Και μην τολμήσει καμιά σας και κάνει σχόλιο,
    θα της βγάλω τα μαλλιά τρίχα τρίχα και θα της
    τα δώσω να τα φάει!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή