σαπουνόφουσκες

σαπουνόφουσκες

Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

Η αποτοξίνωση της πανσελήνου

Ενόψει λοιπόν, πανσελήνου, ξεκίνησα σήμερα την αποτοξίνωση. Το πρωί ήπια ½ ποτήρι νερό με θρυμματισμένο λιναρόσπορο και αργότερα, 1 ποτήρι χυμό καρότο – πορτοκάλι (φρεσκοστιμμένο από τα χεράκια μου). Το μεσημέρι, έφαγα μεγάλο μπολ σαλάτας με μπόλικο λάδι και λίγη φέτα… έλεγα να αποφύγω τα γαλακτοκομικά αλλά δεν κρατήθηκα…





Μετά τις 3:30 – 4:00 νιώθω αδυναμία, έχω πονοκέφαλο και νυστάζω… δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι σήμερα ξύπνησα 4 το πρωί καθώς με πονούσε το στομάχι από τα χτεσινά ¨τελευταία¨ σουβλάκια στις 11 το βράδυ!

Σύμφωνα με τη δίαιτα της Σελήνης, δεν πρέπει να λαμβάνουμε στέρεη τροφή για ένα 24 ξεκινώντας από την πανσέληνο (την ακριβή ώρα μπορούμε να τη βρούμε σε σχετικά περιοδικά και στην ιστοσελίδα http://www.die.net/moon/, όπως ανέφερα και νωρίτερα). Εννοείται ότι πριν και μετά τρώμε ελαφριά προετοιμάζοντας με αυτόν τον τρόπο τον οργανισμό μας για την αποτοξίνωση… Σήμερα η πανσέληνος θα πραγματοποιηθεί στις 19:20 περίπου.. έτσι λοιπόν το τελευταίο μου γεύμα ήταν στις 5 το απόγευμα (το ιδανικό θα ήταν να είχα φάει μόνο φρούτα ή κανένα χυμό αλλά λόγω της αδυναμίας που ένιωθα έφαγα 4 φρυγανιές καλαμποκιού με μέλι και ταχίνι…).

Προσπάθησα να μην κάνω φοβερές περικοπές στις θερμίδες (μπόλικο λάδι, ταχίνι) για να μην είναι απότομη η μετάβαση. Αυτό που με ενδιαφέρει σε αυτή τη φάση δεν είναι να μειώσω τις θερμίδες (όσο παράδοξο και αν φαίνεται αυτό) αλλά να αρχίσω να αλλάζω τη διατροφή μου ως προς το πιο ποιοτικό... νομίζω ότι αυτό είναι είναι το πιο δύσκολο, να κάνω τη δίαιτα - τρόπο ζωής... και στην πραγματικότητα δεν είναι "δίαιτα" είναι απλώς σωστή διατροφή... Καλή μου τύχη!!!! Αυτό που εξ' αρχής παρέλειψα να αναφέρω (παρότι εύκολα μπορεί κανείς να αντιληφθεί αν λάβει υπ όψη του τα κιλά μου) είναι την ιδιαίτερη αδυναμία που τρέφω στα γλυκά και ιδιαίτερα, όσο πρωτότυπο και αν ακούγεται... στη σ ο κ ο λ ά τ α... αλλά και στο καλό φαγητό ... Καμία συναισθηματική κατάσταση δεν κόβει την όρεξή μου... ούτε το άγχος, ούτε ο έρωτας, ούτε οι στενοχώριες... Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, μου άρεσε να τρώω... πιστεύω ότι αυτό που με κράτησε από την παχυσαρκία είναι η μέχρι πρότινος δραστήρια ζωή μου... Τα τελευταία όμως 5-6 χρόνια η καθιστική ζωή με έφερε αντιμέτωπη με προβλήματα όπως τα περιττά κιλά, η κυτταρίτιδα και κατ' επέκταση κούραση, ανία, κατάθλιψη... και το πιο σημαντικό ίσως .. έλλειψη αυτοεκτίμησης. Ας αφήσουμε, όμως, προς το παρόν τα αρνητικά... θέλουμε καλή διάθεση, αισιοδοξία και πίστη στον εαυτό μας!

Κατά την Πανσέληνο ο οργανισμός μας αποτοξινώνεται με φυσικό τρόπο καθώς αυτή η φάση της Σελήνης διώχνει κάθε τι άχρηστο προς τα έξω… αν δεν καταναλώσουμε τροφή κατά τη διάρκεια αυτού του 24ώρου η αποτοξίνωση έχει διπλάσιο όφελος. Ο οργανισμός μας καταναλώνει πολύ ενέργεια για την επεξεργασία και πέψη της τροφής, όταν λοιπόν, αυτή απουσιάζει, όλη η ενέργεια διοχετεύεται στην αποτοξίνωση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου