σαπουνόφουσκες

σαπουνόφουσκες

Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Οι πιο φιλοσοφημένες δηλώσεις του Michael Jackson

- Εάν μπαίνεις σε αυτό τον κόσμο γνωρίζοντας ότι είσαι αγαπητός και φεύγεις από αυτό τον κόσμο γνωρίζοντας το ίδιο, τότε όλα όσα συμβαίνουν στο μεταξύ, μπορούν να αντιμετωπιστούν.

- Είμαι σε όλους τους άλλους... Μπορώ να κοπώ και να αιμορραγήσω.. Και επίσης ντρέπομαι εύκολα!

-Το νόημα της ζωής υπάρχει σε κάθε έκφραση ζωής. Θα βρίσκεται στο άπειρο των τύπων και φαινομένων που υπάρχουν στην δημιουργία.

- Θυμάμαι να πηγαίνω στο στούντιο για ηχογράφηση και εκεί υπήρχε ένα πάρκο δίπλα στο δρόμο και είδα όλα τα παιδιά να παίζουν και μπορούσα να κλάψω γιατί με στεναχωρούσε το γεγονός ότι εγώ έπρεπε να δουλέψω αντί να παίζω.



- Δεν ευχαριστιέμαι ποτέ με τίποτα. Είμαι τελειομανής και είναι και αυτό μέρος του τι είμαι.

- Η σπουδαιότερη εκπαίδευση στο κόσμο, είναι να βλέπεις τους τέλειους να δουλεύουν!


- Οι άνθρωποι γράφουν αρνητικά πράγματα γιατί βλέπουν ότι αυτό πουλάει.. Καλά νέα για αυτούς, δεν πουλάνε!


- Ξυπνάω μέσα στα όνειρά μου και σκέφτομαι: «Wow, πρέπει να το γράψω αυτό σε χαρτί» Το όλο πράγμα είναι περίεργο.

- Ακούς τις λέξεις και όλα βρίσκονται μπροστά στο πρόσωπό σου.


- Η Elisabeth Taylor είναι καταπληκτική , όμορφη και είναι ακόμα και σήμερα! Είμαι τρελός για αυτήν!


- Νομίζω ότι κάθε παιδί – star υποφέρει σε αυτή τη περίοδο επειδή δεν νιώθεις ότι δεν είσαι το γλυκό και ελκυστικό παιδί που ήσουν.. Τότε αρχίζεις να μεγαλώνεις και να εκείνοι θέλουν για πάντα να σε κρατήσουν μικρό!


- Ο στόχος μου στην ζωή είναι να δώσω στον κόσμο αυτό που ήμουν τυχερός να λάβω: την έκσταση της θεϊκής ένωσης μέσα από την μουσική και τον χορό μου.


- Σε έναν κόσμο γεμάτο μίσος πρέπει να τολμάμε να ελπίζουμε. Σε έναν κόσμο γεμάτο θυμό πρέπει να ελπίζουμε να έχουμε άνεση. Σε έναν κόσμο γεμάτο απόγνωση , πρέπει να συνεχίσουμε να τολμάμε να ονειρευτούμε. Και μέσα σε έναν κόσμο γεμάτο δυσπιστία, πρέπει να συνεχίσουμε να τολμάμε να πιστεύουμε.


- Τα ψέματα τρέχουν με ορμή, ενώ η αλήθεια τρέχει σε μαραθώνιο.. Η αλήθεια θα κερδίσει αυτό το μαραθώνιο στο δικαστήριο.

- Ήμουν ένας βετεράνος, πριν ακόμα γίνω έφηβος!


- Γιατί δεν μπορείς να μοιραστείς το κρεβάτι σου? Το πιο αγαπητό πράγμα στον κόσμο είναι να μοιράζεσαι το κρεβάτι σου με κάποιον. Είναι πολύ γοητευτικό. Είναι πολύ γλυκό και είναι αυτό όλος ο κόσμος πρέπει να κάνει.


- Ονειρεύτηκα, είδα μακριά από τα αστεία αλλά τώρα δεν ξέρω που είμαστε αν και ξέρω ότι έχουμε παρασυρθεί μακριά.. Τι γίνεται με το χθες? τι γίνεται με τις θάλασσες..? Οι ουρανοί πέφτουν κάτω,, δεν μπορών καν να αναπνεύσω.. Τι γίνεται με την αιμορραγία της γης? Δεν μπορούμε να αισθανθούμε τις πληγές της? Τι γίνεται με την αξία της φύσης? Είναι η μήτρα του πλανήτη μας!

- Ομαλός, αλλά όχι εγκληματίας ( Smooth, But Not Criminal )


- Με μπερδεύει το μέγεθος του αρνητικού πορτραίτου που πάνε να μου φτιάξουν

- Τα υπόγεια ύδατα ήταν πάντα υπό την κυριότητα του ιδιοκτήτη. Με την έννοια ότι το νερό μπορεί να χρησιμοποιηθεί προς όφελος της γης.


- Πιστεύω στην καρδιά μου ότι η μουσική κοινότητα θα ενωθεί και θα τρέξει ως βοήθεια σε αθώα θύματα. Υπάρχει μια τεράστια ανάγκη για ανακούφιση μέσα από δολάρια αυτή τη στιγμή. Ο καθένας από εμάς ας παίξει άμεσο ρόλο για την βοήθεια τόσων ανθρώπων.


- Όλα στο Hollywood έχουν κάνει πλαστική εγχείρηση. Δεν ξέρω γιατί θέλουν να μου το επισημαίνουν. Είναι απλά η μύτη μου, ξέρετε. Θέλουν να είναι τα πάντα.. Απλά μια μύτη δεν τους είναι αρκετή.


- Υπάρχει η μέρα της μητέρας και η μέρα του πατέρα αλλά πουθενά δεν υπάρχει η μέρα τον παιδιών. Σημαίνουν πολλά, παγκόσμια ειρήνη.


- Αφήστε μας να ονειρευτούμε ένα αύριο όπου θα μπορούμε να αγαπάμε από την ψυχή μας και θα γνωρίσουμε την αγάπη ως την απόλυτη αλήθεια στην καρδιά όλων των δημιουργημάτων.


- Και το όνειρο αυτό θα αποκάλυπτε ένα ευχάριστο πρόσωπο. .. Και ο κόσμος θα μπορούσε να πιστέψει ξανά στην λάμψη και στη χαρά.. Τότε γιατί προσπαθούμε να στραγγαλίζουμε τη ζωή σε αυτό το πλανήτη και να σταυρώνουμε και την ψυχή μας...?

- Είναι σαφώς πεντακάθαρο να δούμε ότι ο κόσμος είναι παραδεισένιος και θα μπορούσε να είναι η χαρά του Θεού. Γιατρέψτε τον κόσμο!


- Λυπάμαι βλέποντας την ανθρώπινη δυστυχία μέσα στην χώρα μου.


- Οι γονείς έχουν δύναμη πάνω στα παιδιά. Νιώθουν ότι μπορούν να κάνουν ότι οι γονείς λένε. Αλλά η αγάπη για τα λεφτά είναι ο δρόμος για το κακό. Και ένα γλυκό παιδί δεν θέλω να το βλέπω να γίνεται έτσι γιατί δεν είναι αυτό!


- Δε θα σταματήσω ποτέ να αγαπώ και να βοηθάω τους ανθρώπους με τον τρόπο που ο Ιησούς με δίδαξε να το κάνω.
- Μακάρι να μπορούσα να καταλάβω τον πατέρα μου.


- Θυμάμαι κάποια στιγμή που ετοιμαζόμασταν να πάμε στην Νότια Αμερική για δουλειά. Όλα ήταν έτοιμα αλλά εγώ έκλαιγα! - Δεν ήθελα να πάω γιατί απλά ήθελα να παίξω!


- Είμαι ένας μαύρος Αμερικανός! Είμαι περήφανος για τη φυλή μου! Είμαι γεμάτος περηφάνια και αξιοπρέπεια!


- Είναι ένα ψέμα! Γιατί οι άνθρωποι εξακολουθούν να αγοράζουν αυτά τα χαρτιά? Δεν είναι αλήθεια και είμαι εδώ για να το πω! Ξέρεις, ποτέ μην κρίνεις κάποιον και μην τον περνάς από κριτική χωρίς να του έχεις μιλήσει προσωπικά.. Δεν με νοιάζει τι ιστορία είναι, απλά μην κρίνεται γιατί είναι ψέμα!


- Το ότι είναι τυπωμένα, δεν σημαίνει ότι είναι Ευαγγέλιο.


- Η μητέρα μου, είναι υπέροχη! Για εμένα αυτή είναι η τελειότητα!


- Υπήρχαν στιγμές που περνάγαμε τέλεια με τους αδερφούς μου.. όπως μαξιλαροπόλεμοι και τέτοια πράγματα αλλά εγώ συνήθιζα να κλαίω από μοναξιά.


- Προσπάθησαν να με μειώσουν, προσπάθησαν να πάρουν την περηφάνια μου. Αλλά πήγα αντίθετα με όλο το σύστημα και στο τέλος, θέλησα το κοινό να μάθει ότι είμαι ok αν και πονούσα!


- Τώρα καταλαβαίνω ότι η ζωή μου ήταν: έκανα τα μαθήματά μου 3 ώρες μαζί με καθηγητή στο σπίτι και μετά πήγαινα να ηχογραφήσω στο studio και ηχογραφούσα για ώρες ώσπου ερχόταν η ώρα να κοιμηθώ.


- Δεν έκανα ποτέ τα πράγματα που έκαναν άλλα παιδιά.. Δεν είχα φίλους και δεν πήγαινα σε party με κολλητούς! Τίποτα από αυτά δεν υπήρχε για εμένα. Δεν είχα φίλους όταν ήμουν μικρός.. Τα αδέρφια μου ήταν οι φίλοι μου.


- Όταν βλέπω παιδιά, βλέπω το πρόσωπο του θεού. Για αυτό το λόγο τα αγαπώ τόσο πολύ.. Αυτό είναι αυτό που βλέπω.


- Ναι, είχα τόσο άσχημα σπυράκια που με έκαναν να ντρέπομαι πολύ. Συνήθιζα να μην κοιτάω τον εαυτό μου και να κρύβω το πρόσωπό μου στο σκοτάδι. Δεν ήθελα να κοιτάζομαι στον καθρέφτη ενώ ο πατέρας μου με κορόιδευε, κάτι που το μισούσα και έτσι έκλαιγα κάθε μέρα!


- Για να τα βάλουμε σε μια σειρά.. Εάν οι άνθρωποι του Hollywood που έχουν κάνει πλαστικές πήγαιναν διακοπές δε θα έμενα κανένας άνθρωπος σε αυτή την πόλη.


- Πάω σε party και παίζουν τραγούδια μου αλλά εγώ δε θέλω να ακούσω τη δικιά μου μουσική.. Με χειροκροτούν και μου λένε: χόρεψε.. Ε.. λοιπόν θέλω εγώ να σε δω να χορεύεις.. έτσι για αλλαγή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου